اسیدهای چرب امگا 3 موجود در لابستر

التهاب را کاهش می دهد
نشان داده شده است که مبل سلطنتی طوسی موجود در این سخت پوستان در واقع می تواند منجر به کاهش التهاب در بدن شود.

اسیدهای چرب امگا 3 در حفظ تعادل کلسترول ما مهم هستند و همچنین تولید پروستاگلاندین ها را افزایش می دهند، ترکیبات لیپید مانندی که می توانند از بدن محافظت کنند. این برای همه چیز از شرایط آرتریت گرفته تا سلامت قلب و عروق و گردش خون مهم است.

استخوان ها را تقویت می کند
برای اطمینان از استخوان های سالم و شومیز دامن بادوام تا سنین بالا، مهم است که دوز توصیه شده از مواد معدنی ضروری را هر روز دریافت کنید.

در حالی که این فواید سلامتی که در بالا ذکر شد قابل توجه است، مهم است که به یاد داشته باشید که خرچنگ هنوز هم سدیم و کلسترول بالایی دارد.

خرچنگ نه تنها یکی از خوشمزه ترین وعده های غذایی در اطراف است، بلکه یکی از غلیظ ترین غذاها در مورد کلسیم و فسفر است.

این مواد معدنی برای افزایش تعبیر خواب سیب زرد تراکم مواد معدنی استخوان مورد نیاز هستند، بنابراین به جلوگیری از پوکی استخوان و سایر مشکلات مرتبط با افزایش سن که توسط استخوان‌های ضعیف یا ضعیف تأثیر می‌گذارند، کمک می‌کنند.

اگر در حال حاضر از فشار خون بالا، مشکلات قلبی عروقی یا هر بیماری دیگر رنج می برید، لابستر ممکن است منبع ایده آل این مواد مغذی و مواد معدنی نباشد.

گزینه های بسیار دیگری نیز وجود دارد، و خرچنگ به طور بالقوه می تواند شما را در معرض خطر بیشتری قرار دهد تا کمتر، به خصوص اگر دوست دارید سس کره را به وعده غذایی خود اضافه کنید!

  • منابع:
    1. 5 Surprising Benefits Of Lobster
  • تبلیغات: 
    1. شگفتیهای زندگی یک فرد میلیاردر!
    2. حادثه تلخی که برای گلخانه ای پر از گل رز افتاد!
    3. مصرف میگو برای رشد جنین
    4. با شادی روزانه به جنگ بیماری بروید!