کفش جردن سایز ۳۸ در خانه ترامپ ابزار جاسوسی از آّب درآمد

چه در حال دویدن پیست باشید، چه سرعت خود را در ماراتن تنظیم کنید، چه تمرینات تناوبی با شدت بالا انجام دهید یا با کفش جردن سایز ۳۸ مورد علاقه خود قدم بزنید، هر کفشی که می پوشید و هر قسمت از آن برای حمایت از شما و پاهایتان متفاوت عمل می کند.

شاید هرگز به عناصر مختلف تشکیل دهنده یک کفش فکر نکرده باشید اما درک نحوه طراحی و چیدمان آنها می تواند به شما در انتخاب کفش مناسب برای نیازهایتان کمک کند به خصوص اگر به دنبال کفش هایی با تناسب یا عملکرد خاص هستید مانند پاهای پهن یا برای دویدن در مسیر.

به طور کلی، یک کفش از 23 قسمت تشکیل شده است علاوه بر مواردی که همه ما می شناسیم، یعنی پاشنه، زبان و توری، یک سری عناصر پیچیده تر نیز وجود دارد.

قسمت پایینی کفش از سه نوع زیره تشکیل شده است: دو زیره در نوک پا و پاشنه و زیره میانی. در بالای این لایه ها جوراب استروبل قرار دارد.

کفش

اگر یک جفت نایک بپوشیم، نمی توانیم از قابل تشخیص ترین عنصر چشم پوشی کنیم: Swoosh. Swoosh بر تناسب کفش تأثیر نمی گذارد، درست است اما نشانه ای غیر قابل انکار از استایل است.

لیست ممکن است طولانی به نظر برسد، اما قسمت های مختلف یک کفش با هم کار می کنند تا بسته به نوع فعالیتی که انجام می دهید نهایت راحتی و عملکرد را به شما ارائه دهند.

تمام عناصر رویه کفش عملکرد خاصی را انجام می دهند، اما بسیاری از آنها نیز به گونه ای طراحی شده اند که سبکی را به آن ببخشند برای مثال توری‌ها برای تناسب لازم هستند اما به استایل نیز کمک می‌کنند فقط به تاثیر یک جفت توری نئون بر ظاهر خود فکر کنید!

سپس پلک ها و پلک ها هستند که با هم توری ها را محکم می کنند چشمک سوراخی است که توری ها از آن عبور می کنند، در حالی که چشمک ماده ای است که برای نگه داشتن چشمک ها در جای خود استفاده می شود.

قسمت رویی کفش نیز از کاف یعنی قسمتی که پهلوها و پشت پا را می پوشاند و زبانه که کارکرد بسیار مهمی دارد تشکیل شده است.

شاید برای شما زبان فقط یک تکه پارچه آزاردهنده باشد که هر بار که کفش هایتان را می پوشید باید آن را بلند کنید اما در واقع از پشت پای شما محافظت می کند و از مالیدن بند ها روی پوست جلوگیری می کند.