اولین دمپایی یکبار مصرف هتلی که رکورد راحتی گینس را زد

در این مقاله ما ویژگی ها و انواع دمپایی یکبار مصرف هتلی را به شما اطلاع خواهیم داد که در چه زمینه هایی استفاده می شود، لطفا مقاله ما را بخوانید. با اولویت دادن به رضایت مشتری، برای هتل هایی که به جزئیات کوچک اهمیت می دهند.

آنها با لمس های کوچک در اتاق ها توجه مشتریان خود را جلب می کنند. حوله، صابون، دمپایی هتلی و انواع نوشیدنی برای مشتریان خوشایند است.همه نوع مردم در هتل ها اقامت می کنند.

 بنابراین رعایت بهداشت بسیار مهم است. حوله ها و  دمپایی های هتل جزو اقلام مشترک هستند، بنابراین برای هر مشتری جدید باید تعویض شوند. دمپایی ها اهمیت ویژه ای دارند.

از آنجایی که بیماری‌های پا مانند قارچ به سرعت گسترش می‌یابند، زمانی که فرد دیگری دمپایی پا را می‌پوشد، او نیز مبتلا می‌شود.

دمپایی هتلی

مشخصات یک دمپایی یکبار مصرف هتلی مناسب عبارتند از:

1- یکبار مصرف هستند. دمپایی هتلی با مدل یکبار مصرف تولید می شود. هر بار که یک مهمان در اتاق عوض می شود، دمپایی های جدید ژلاتینی در اتاق می گذارند.

2- در برابر آب مقاوم نیستند; دمپایی ها از پلاستیک یا چرم ساخته نمی شوند. از آنجایی که یکبار مصرف هستند، از پارچه، حوله و اسفنج ساخته شده اند.

 در تماس با آب تغییر شکل می دهند. آنها برای کسانی تولید می شوند که نمی خواهند بعد از حمام پاهای خود را خشک کنند، با پاهای خیس در اتاق راه نروند و با پاهای برهنه در اتاق راه بروند.

3- با کفی نرم و ویژگی پنبه مانند خود آسایش و راحتی را برای پوشندگان فراهم می کنند و پا را در آغوش می گیرند.

4- به رنگ سفید هستند. لوگوی هتل در صورت درخواست روی دمپایی ها به صورت رنگی حک می شود.

 5- مدل های تابستانی و زمستانی موجود می باشد. مدل های جلو باز و بسته با توجه به فصول ترجیح داده می شوند.