با خرید قابلمه چدن گرانیتی میلان در لاتاری برنده شوید

تمیز کردن قابلمه چدن گرانیتی میلان پس از هر بار استفاده برای جلوگیری از زنگ زدگی و حفظ پوشش نچسب ایده آل است، از آنجایی که چدن تمایل دارد طعم ها را به راحتی جذب کند، همچنین کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که طعم غذای بعدی که درست می کنید مانند غذای قبلی نخواهد بود.

برخی از افراد به دلیل ترس از آسیب رساندن به چاشنی نچسب، از استفاده از صابون ها و اسفنج های ساینده برای تمیز کردن چدن خودداری می کنند. به این دلایل، معمولاً بهتر است به جای استفاده از ماشین ظرفشویی پرقدرت، چدن را با دست بشویید.

در واقع، کمی تمیز کردن و کمی صابون احتمالاً ضرر زیادی نخواهد داشت، اما قطعاً نمی‌خواهید در این کار زیاده‌روی کنید یا احتمالاً اغلب نیاز به چاشنی مجدد چدن دارید.

یک گزینه ساده تر ممکن است استفاده از کمی نمک باشد که به اندازه کافی سایش را ایجاد می کند تا هرگونه باقی مانده و باقی مانده را بدون آسیب رساندن به لایه نچسب از بین ببرد.

یا می توانید ابزاری به نام پست زنجیره ای را امتحان کنید که از حلقه های متصل از فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم ساخته شده است. آنها همچنین برای تمیز کردن چدن عالی هستند اما لایه نچسب را سالم می‌گذارند.

برای جلوگیری از زنگ زدگی، قبل از اینکه چدن خود را ذخیره کنید، می‌خواهید کاملاً مطمئن شوید که تمام باقی مانده‌های غذا را از ماهیتابه جدا کرده و آن را کاملاً خشک کرده‌اید.

بعد از اینکه چدن را شستید، می توانید آن را با حوله، با گرم کردن آن در فر یا حتی روی اجاق گاز خشک کنید، مهم نیست که چقدر چدن خود را به خوبی نگهداری می کنید، هر از گاهی باید آن را دوباره مزه دار کنید.

اگر می‌خواهید چدن خود را با حرارت مانند فر یا روی اجاق گاز خشک کنید، فرصت خوبی برای اضافه کردن یک لایه نازک روغن و حرارت دادن تابه تا نقطه دود روغن برای حفظ پوشش نچسب ایجاد می‌کند.