تاب ریلکسی ارزان دونفره که تبدیل به تخت خواب می شود

یکی دیگر از ایده های تاب ریلکسی ارزان دونفره این است که با استفاده از هر وسیله ای که می توانید روی آن بنشینید، یک تاب چرخشی ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید یک لاستیک ماشین دور انداخته، یک تخته چوبی یا حتی یک صندلی را بردارید و با دو طناب به سقف آویزان کنید.

این به شما کمک می کند یک مبلمان جالب در خانه خود ایجاد کنید که شروع کننده مکالمه خواهد بود.

این طرح تاب برای خانه ها مقرون به صرفه و در عین حال خلاقانه است. حتی می توانید این تاب را به عنوان یک عنصر سرگرم کننده در آشپزخانه اضافه کنید.

چه کسی دوست ندارد روی بانوج استراحت کند؟! پس از یک روز طولانی در محل کار، می توانید روی تاب بانوج خود دراز بکشید و استراحت کنید.

پیشنهاد می کنیم برای بهترین تجربه، تاب بانوج خود را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب قرار دهید. بانوج ها عجیب و غریب و در عین حال لذت بخش هستند.

تاب

این تاب های داخلی برای خانه ها یک راه عالی برای آوردن لذت یک تاب در فضای باز به خانه شما هستند. اگر فضای کافی دارید، این یک تاب ایده آل برای اتاق خواب است.

اگر خانه ای با زیبایی طراحی سنتی دارید، توصیه می شود یک جولای قومی را برای خانه در نظر بگیرید.

شما می توانید بین یک ژولای استیل قومی برای خانه یا یک ژولای چوبی برای خانه با جاروخاهای سنتی که آثار هنری ظریفی هستند یکی را انتخاب کنید.

تاب هایی با منبت کاری های ظریف یا حکاکی های تزیین شده به شما احساس سلطنت می دهد!

اتاق خواب دارای حداقل مبلمان و یک تاب چوب بلوط است که از سقف اتاق خواب آویزان شده است. صندلی عصایی و نقاشی دیواری با تاب مطابقت دارند و اتاق را به هم گره می زنند.

بنابراین، حتی یک تاب چوبی ساده برای خانه می تواند به ارتقای فضای داخلی کمک کند. این تاب های سرپوشیده برای خانه ها فوراً روحیه کسانی را که روی آنها نشسته اند را تقویت می کند.