تولید لباس نوزادی پنج تکه ای که می تواند برای کودک شما لالایی بخواند

هنگام پوشاندن لباس نوزادی پنج تکه و لباس کودک: در حالی که کودک خود را روی پاهای خود نگه می دارید، یقه لباس را دراز کرده و آن را روی سر کودک خود بکشید.

از انگشتان خود استفاده کنید تا به صورت یا گوش او گیر نکند. سعی نکنید بازوی کودک خود را از آستین فشار دهید. در عوض، دست خود را از بیرون داخل آستین قرار دهید، دست کودکتان را بگیرید و آن را بکشید.

هنگام درآوردن لباس کودک: آستین ها را یکی یکی در حالی که پشت و سر کودک را حمایت می کنید، بردارید. سپس خط گردن را بکشید و آن را از چانه و صورت کودکتان بلند کنید و به آرامی آن را از روی صورتش بیرون بیاورید.

در هوای سردتر (زیر 75 درجه فارنهایت [23.88 درجه سانتیگراد]): کودک شما برای گرم نگه داشتن نیاز به چند لایه لباس دارد، به طور کلی بهتر است به کودک خود لباس زیر و پوشک بپوشانید که با لباس خواب یا لباس مجلسی پوشانده شود و سپس او را در یک پتو بپیچید.

برای یک لایه اضافی، یک تخت خواب پتوی پوشیدنی یا کیسه خواب یک جایگزین مطمئن است؛ در هوای گرم (بیش از 75 درجه فارنهایت [23.88 درجه سانتیگراد]): می توانید لباس کودک خود را به یک لایه کاهش دهید.

یک قانون کلی خوب این است که برای راحت بودن در همان محیط یک لایه لباس بیشتر از لباسی که می پوشید به کودک بپوشانید. برای اطلاعات بیشتر به پیشگیری از آفتاب سوختگی نوزاد مراجعه کنید.

اگر نوزاد شما نارس است: او ممکن است به یک لایه دیگر لباس نیاز داشته باشد تا زمانی که وزن او به وزن یک نوزاد ترم برسد و بدنش بهتر بتواند با تغییرات دما سازگار شود.

اگر تا به حال از نوزاد تازه متولد شده مراقبت نکرده اید: اولین باری که لباس نوزاد را عوض می کنید می تواند بسیار خسته کننده باشد. نه تنها کشیدن آن بازوی کوچک از آستین سخت است، بلکه ممکن است کودک شما در تمام این فرآیند به نشانه اعتراض گریه کند.