دیوار چین را با لوله پلیکا بازسازی کردند

انواع مختلف لوله پلیکا لوله کشی برای مقاصد مختلف در نظر گرفته شده است برای یک شغل موفق به عنوان یک متخصص لوله کشی، باید بدانید که از کدام یک برای سیستم های لوله کشی خاص استفاده کنید.

همه چیزهایی را که باید در مورد لوله کشی در سازه های مسکونی، تجاری و صنعتی بدانید با برنامه مدرک کاردانی ما در فن آوری لوله کشی و گرمایش بیاموزید.

دانش آموزان با تئوری و شیوه های اولیه گرمایش و لوله کشی آشنا می شوند و تجربه عملی را در یک محیط آزمایشگاهی دریافت می کنند.

پنج نوع اصلی از مواد لوله پلیکا لوله کشی وجود دارد که امروزه هنوز مورد استفاده قرار می گیرند: مس، فولاد گالوانیزه، پلی وینیل کلراید (PVC)، اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) و پلی اتیلن متقاطع (PEX).

لوله

پلی وینیل کلرید کلر (CPVC) نیز استفاده می شود این نوع لوله پلیکا لوله کشی را می توان با افزودن کلر به لوله پلیکا ایجاد کرد این به مواد عملکرد دمای بالاتر و مقاومت در برابر آتش و خوردگی را بهبود می بخشد.

لوله پلیکا به مراتب رایج ترین لوله مورد استفاده در منازل مسکونی است این نوع لوله مقرون به صرفه است و در تعدادی اتصالات و اندازه های مختلف موجود است همچنین برای اکثر کاربردهای آب سرد و گرم انتخابی عالی است.

لوله های PEX به دلیل انعطاف پذیری و نصب آسان در بین لوله کش ها محبوبیت بیشتری دارند برخلاف پی وی سی، نیازی به استفاده از چسب ندارد، زیرا می تواند به طور بالقوه در آب نشت کند همچنین در برابر خوردگی مقاوم است و آن را با لوله های فلزی سازگار می کند.

برای خط آب زیرزمینی می توانید از هر دو لوله PVC و PEX استفاده کنید هر دو می توانند دفن شوند و می توانند فشار بالا را تحمل کنند همچنین در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند.

برای لوله پلیکا کشی زیرزمینی نیز می توانید از لوله های مسی لوله کشی استفاده کنید زیرا در برابر زنگ زدگی و نشتی مقاوم هستند.

اگرچه، آنها به شرایط خاص خاک حساس هستند قبل از شروع هر پروژه، بهتر است آنچه را که کدهای ساختمان محلی توصیه می کنند بررسی کنید.