شخصی همسرش را با شامپو بدن شکلاتی اوه کشت

چرا ژل دوش طبیعی؟ چرا شستشوی بدن؟ چرا شامپو بدن شکلاتی اوه ؟ وقتی صحبت از صابون مورد استفاده به میان می‌آید، یا به شدت وفادار هستیم، یا دوست داریم با انبوهی از صابون‌ها از نوار گرفته تا مایع آزمایش کنیم.

 به هر حال، بازار چنین طیف گسترده ای را به ما ارائه می دهد، سخت است که همه آنها را امتحان نکنیم. هر جا که در طیف صابون دراز بکشید، بحث بی پایان Bar vs Liquid باید در نظر گرفته شود.

 بنابراین، بیایید ببینیم که هر کدام چه چیزی را ارائه می دهند و چه مزایایی ممکن است یک شستشوی بدن مایع نسبت به یک صابون سنتی داشته باشد، شامپو گزینه مرطوب کننده بهتری است.

نوع پوست شما، به طور طبیعی، باید نقش اساسی در تصمیم گیری برای استفاده از پوست خود داشته باشد، اگر پوستی به طور کلی خشک دارید که اغلب می تواند به شدت پوسته پوسته شود، ژل دوش بهترین گزینه برای شماست.

زیرا آن ها به مراتب بیشتر از صابون نواری مرطوب کننده هستند، صابون های نواری موجود در بازار اغلب دارای یک سورفکتانت به نام سدیم لوریل سولفات هستند که تمایل دارد پوست شما را از چربی طبیعی خود پاک کند.

میله ها همچنین تمایل به سطح pH بالایی دارند، هنگامی که این سطح با pH طبیعی پایین بدن شما تماس پیدا می کند، می تواند باعث تحریک و تغییر در بافت پوست شما شود.

این واقعاً یک سناریوی سرگرم کننده نیست، به خصوص برای کسانی که پوست های حساس دارند یا در شرایط آب و هوایی خشک زندگی می کنند، بنابراین شستشوی بدن گزینه مناسبی است.

شامپو شستشوی بدن برای شرایط پوستی توصیه می شود، با توجه به خاصیت مرطوب کنندگی، شستشوی بدن مناسب که روی پوست نیز ملایم است، برای افراد مبتلا به بیماری های مزمن پوستی مختلف مانند اگزما، پسوریازیس یا حتی آکنه توصیه می شود.