صورت خود را با مایع ظرفشویی خاکستر 500 گرمی بشویید تا پوست جوانی داشته باشید

آیا می دانستید که مایع ظرفشویی خاکستر 500 گرمی یکی از سازگارترین مواد اولیه در انبار خانه شماست؟ از آنجایی که مایع ظرفشویی به طور کلی ملایم است، اغلب به عنوان یک پاک کننده خانگی نسبت به سایر مواد شیمیایی خشن انتخاب بهتری است.

 به همین دلیل است که می تواند جایگزین عالی برای سایر پاک کننده های خشن باشد و می تواند برای بسیاری از اهداف که شامل هیچ ظرفی نمی شود استفاده شود.

کاربردهای متعدد مایع ظرفشویی را کشف کنید، که می تواند بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید در خانه کمک کند، یک مایع ظرفشویی روی میزها، طاقچه‌ها و سایر سطوح مانند شیشه و پلاستیک به خوبی عمل می‌کند.

 کمی از مایع را به یک بطری اسپری پر از آب گرم اضافه کنید تا آلودگی و کثیفی از بین برود. سپس روی سطح صابونی را با پارچه ای که به خوبی ساییده شده پاک کنید و اجازه دهید سطح به طور طبیعی خشک شود.

این معجون روی مبلمان فضای باز یا مبلمان پاسیو که در معرض خاک و گرد و غبار فضای باز قرار گرفته اند بسیار خوب عمل می کند. مایع ظرفشویی به طور موثر هرگونه کثیفی یا چسبنده داخلی را پاک می کند.

وسایل موجود در آشپزخانه نیاز به تمیز کردن منظم دارند، زیرا در معرض چربی چسبنده و لکه های ناشی از پخت و پز هستند. وسایلی مانند اجاق گاز، توستر، مخلوط کن، یخچال و فریزر از قدرت پاک کنندگی ملایم و دوستانه مایع ظرفشویی بهره مند خواهند شد.

پاک کننده های استنلس استیل می توانند بسیار گران قیمت باشند (و در صورت تماس با پوست خشن) بنابراین استفاده از مایع ظرفشویی ملایم مخلوط با آب گرم لکه ها، اثر انگشت ها و علائمی را که باعث درخشان شدن وسایل استیل شما می شود پاک می کند.

مایع ظرفشویی همچنین روی پارچه های ظریف مانند ابریشم و پشم به اندازه کافی ملایم است که به دلیل ترکیب شیمیایی قوی تر، به راحتی توسط مواد شوینده لباسشویی آسیب می بیند.