لوله و اتصالات استیل در شیراز باعث درمان یک بیمار دیابتی شد

لوله های استیل مزایای مختلفی برای پروژه صنعتی یا مسکونی بعدی شما دارند. لوله و اتصالات استیل در شیرازدر صنایع مختلفی از تولید صنعتی گرفته تا مجسمه سازی استفاده می شود.

یکی از کاربردهای لوله استیل در لوله کشی است که برای جایگزینی لوله های پلاستیکی سنتی با لوله های استیل ضد زنگ استفاده می شود.

لوله‌کشی از جنس استنلس استیل نسبت به لوله‌های پلاستیکی گران‌تر است، اما مزایای زیادی نسبت به دومی دارد. خریداران لوله های استیل این مزایا را در نظر می گیرند .

لوله اتصالات استیل

ضد لک و ضد خوردگی:
خوردگی دشمن شماره یک لوله های فلزی است. نمای بیرونی لوله های آهنی، استیل و بتنی به دلیل خاک و اشعه UV خراب می شود. به نظر می رسد انواع دیگر لوله های داخل دیوار زنگ می زند، در اثر سایش آسیب می بیند، یا زباله جمع می شود.

با این حال، به دلیل مقاومت در برابر خوردگی استیل ضد زنگ، این به ندرت اتفاق می افتد. این به استیل ضد زنگ مزیتی در زمینه هایی مانند توزیع آب بهداشتی و کاربردهای بیمارستانی می دهد.

هنگامی که لوله های فولادی 316 را خریداری می کنید، محصولی بادوام دریافت می کنید که برای چندین دهه دوام می آورد. این ماده ای با ماندگاری طولانی است که نگهداری و نصب آن ساده است.

فولاد ضد زنگ به دلیل ویژگی‌های مقاوم در برابر خوردگی، تعمیر و نگهداری پایینی دارد و بعید است برای چندین دهه نیاز به تعویض داشته باشد.

استیل ضد زنگ را می توان با عناصر مختلفی مانند مولیبدن، نیکل یا نیتروژن درمان کرد تا مقاومت در برابر خوردگی آن بهبود یابد. استیل ضد زنگ می تواند دمای بالا را تحمل کند.

با افزودن مواد مختلف به استیل زنگ نزن، می توان به دیواره های لوله نازک دست یافت و در نتیجه محصول نهایی سبک تری به دست آورد که برای طیف گسترده ای از کاربردهای تجاری و صنعتی مناسب است.