پالتو نمادی از اقتدار و حرفه ای در دانشکده پزشکی

کت سفید که اغلب به عنوان نمادی از اقتدار و حرفه ای دیده می شود، اغلب در طی مراسمی که در همان ابتدای دانشکده پزشکی برگزار می شود به دانشجویان جدید اعطا می شود.

با تغییر نحوه برگزاری جشن ها و آیین های همه گیر، دانشکده های پزشکی در حال یافتن پالتو پوست ماری جایگزین هایی برای مراسم معارفه سنتی خود برای دانشجویان جدید پزشکی هستند.

19 آگوست ساعت 19 برگزار می شود. CT، مراسم پالتو چرم مجازی AMA نسل بعدی دانشجویان پزشکی کشور را شناسایی و تجلیل خواهد کرد.

یک رویداد منحصر به فرد با حضور برخی از صداهای پیشرو در پزشکی، این رویداد در کانال یوتیوب AMA پخش خواهد شد.

 

تاریخچه کت سفید
این مراسم به معنای آغاز سفر دانشجویان پزشکی برای رسیدن به پالتو چرم زنانه است، زمانی که آنها پزشک هستند.

بر اساس مقاله ای که دیدگاه تاریخی در مورد کت سفید دکتر منتشر شده در مجله اخلاق AMA منتشر شده است، همچنین نمادی از حرفه ای بودن، مراقبت و اعتماد است که آنها باید از بیماران به دست آورند.
من فکر می‌کنم که نماد واقعی بودن در میدان را به همراه دارد.

من در حال حاضر در بیمارستان کار می کنم و سردرگمی زیادی وجود دارد.» او معاون نوآوری نیروی کار و مشارکت اجتماعی در دانشگاه کالیفرنیا، دیویس، دانشکده پزشکی (UC Davis) است.

زمانی که فردی در بیمارستان فردی را با کت سفید می‌بیند نشان می‌دهد که شما فردی هستید که می‌دانید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، و این فقط به نوعی قدرت نماد است.

کت سفید کوتاه به عنوان پله ای برای بلوک سقفی بسیاری از دانش آموزان در پایان دوره تحصیلی خود پیشرفت می کنند.

بر اساس مقاله AMA Journal of Ethics، «دانشجویان که تحصیلات خود را در دانشکده پزشکی آغاز می‌کنند، تحصیلات و نقش خود را به‌عنوان پزشکان آینده آرزو می‌کنند که شایسته کت سفید بلند باشند».

  • منابع:
    1. The meaning behind your white coat
  • تبلیغات: 
    1. گردو برای قلب شما مفید می باشد
    2. فردی که در زیر آب زندگی می کند!
    3. کشف روشی که سرعت شارژ موبایل شما را به یک دقیقه می رساند!!
    4. پنج راه موفقیت برای رسیدن به ثروت در یک ماه