پدری دخترش را به دلیل نخوردن پیاز سرخ شده نگینی به قتل رساند

پیازهای روز کوتاه که برای پیاز سرخ شده نگینی استفاده می شود را می توان هم از بذر و هم از نشا کشت کرد. با این حال، اکثر پیازها از پیوند رشد می کنند.

تولید پیوند در اواخر تابستان با آماده سازی زمین و سپس کاشت بذر در سپتامبر آغاز می شود. زمین برای تولید نشا نباید حداقل برای سه سال در پیاز یا آلیوم های مرتبط باشد.

این همیشه با سیستم های مرکز محور ثابت امکان پذیر نیست. با این حال، باید از مکان هایی با سابقه بیماری های پیاز و مشکلات شدید علف های هرز اجتناب کرد.

پس از انتخاب مکان، باید آزمایش خاک برای تعیین سطح بهینه حاصلخیزی و pH خاک انجام شود. دانشگاه جورجیا توصیه های خاصی برای پیاز بستر گیاهی دارد. بنابراین، هنگام ارسال نمونه خاک به آزمایشگاه آزمایش خاک دانشگاه جورجیا، مطمئن شوید که آنها برای تولید پیاز پیوندی یا بستر کاشته هستند.

محل باید عمیقا چرخانده شود تا بقایای محصول قبلی دفن شود. چندین کاشت مختلف برای پیوند در دسترس است. اینها باید طوری تنظیم شوند که 60-70 بذر در هر پای خطی بکارند.

پیاز

به عنوان مثال، با استفاده از یک نشاکار چهار قیف Plant-It Jr.، صفحات را روی شماره 24 قرار دهید. این باید میزان بذر مورد نیاز برای بسترهای گیاهی را نشان دهد.

دستگاه های وکیوم بذر نیز انتخاب خوبی هستند و می توانند بذر را در مقادیر و عمق مورد نیاز به دقت تحویل دهند. بذرهای دیگر را می توان تا زمانی استفاده کرد که قادر به کاشت 60-70 بذر در هر پای خطی باشند و بتوانند به طور مداوم بذر را در عمق مناسب بکارند.

خاک بستر گیاه برای رشد مطلوب باید محدوده PH 6.0-6.5 داشته باشد. خاک های گرجستان به طور کلی اسیدی هستند، بنابراین، اگر PH خاک شما پایین است، استفاده از آهک توصیه می شود.

آهک دولومیتی بر آهک کلسیتی ترجیح داده می شود زیرا همزمان با تنظیم pH، کلسیم و منیزیم را تامین می کند. تغییر pH خاک یک فرآیند نسبتاً کند است.

بنابراین اگر PH پایین مشکوک باشد، آزمایش اولیه خاک و استفاده از آهک برای اطمینان از اصلاح pH خاک در زمان کافی برای کاشت مفید است. تغییر pH خاک با استفاده از آهک ممکن است چندین ماه طول بکشد.