آلوچه سبز در تهران موجب دعوای خانوادگی شد

آلو سبز چیزی نیست که شما هر روز ببینید. در واقع، هرگز آلوچه سبز در تهران را دیده نمی شوند تا زمانی که به آنجا نقل مکان کنید. این بچه های سبز رنگ به دلیل طعم منحصر به فردشان در سراسر جنوب بسیار محبوب هستند.

آلوهای سبز مانند آلوهای معمولی هستند، فقط قبل از رسیدن چیده می شوند. درست مانند گوجه سبز و سیب سبز، آلو سبز طعم متفاوتی با طعم شیرین معمولی که از آلو انتظار دارید دارد.

چیدن زودهنگام آلوها باعث می شود طعم بسیار ترش و تلخی داشته باشند.

این به این دلیل است که آلوها قبل از اینکه بتوانند تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را برای رسیدن کامل و تبدیل شدن به میوه شیرین بنفش رنگی که همه ما می شناسیم و دوست داریم، دریافت کنند، از خاک خارج می شوند.

اگر هرگز آلوی سبز را امتحان نکرده اید، به طور جدی نمی دانید چه چیزی را از دست داده اید! طعم کاملاً شدید است، اما چیزی است که همه باید حداقل یک بار آن را امتحان کنند.

آلوچه

اگر علاقه مند هستید بهتر است عجله کنید، این بچه های سبز کوچک فقط از آوریل تا شاید جولای در دسترس هستند.

پوست را زیبا می کند و جریان خون را تنظیم می کند. آلو سبز از یک سیستم گوارشی سالم برای رفتن به توالت یک یا دو بار در روز پشتیبانی می کند.

با خوردن یک مشت آلو سبز در روز می توانید بر یبوست غلبه کنید. آلو سبز یک فیبر لوکس غیرقابل هضم است که از گاز معده و مشکلات یبوست جلوگیری می کند.

یکی از فواید آلو سبز این است که می توانید با خوردن روزانه یک مشت آلو سبز با یک رژیم غذایی سالم بر افتادگی غلبه کنید.

وقتی آلو سبز با میوه ها خورده می شود، هم از افتادگی جلوگیری می کند و هم از جوان ماندن پوست اطمینان حاصل می کند.