حوله تن پوش دوقلو مردی را از پرتاب از دره نجات داد

پس از یک حمام یا دوش آرامش بخش، هیچ چیز مانند لغزیدن در یک حوله حمام دنج مانند حوله تن پوش دوقلو نیست و اگر آن حوله حمام از بامبو ساخته شده باشد، حتی بهتر است!

بامبو ماده ای نرم و سنگین است. این یک منبع پایدار است که نسبت به محیط زیست ملایم است و مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای سیاره زمین دارد.

به عنوان مثال، بامبو به طور طبیعی ضد باکتری است، بنابراین به تمیز و شاداب نگه داشتن شما کمک می کند. همچنین ضد حساسیت است و برای افرادی که پوست حساس دارند ایده آل است.

حوله های بافتنی بامبو Bemboka بسیار نرم هستند و از ترکیب 70% بامبو و 30% پنبه ساخته شده اند.

روپوش های بافتنی به همان اندازه که شیک و بادوام هستند راحت و جاذب هستند و برای آرامش بعد از یک حمام یا دوش مجلل عالی هستند و فوراً رطوبت را از پوست شما خارج می کنند.

حوله

یکی دیگر از گزینه های محبوب یک حمام نخی است. حوله های نخی نرم و راحت هستند و چون رطوبت را به خوبی جذب می کنند، شستن آنها بسیار آسان است.

روپوش نخی با کیفیت بالا یک انتخاب محبوب برای روتین های صبح و عصر است. حوله های نخی بافتنی نرم و مجلل Bemboka فورا جذب می شوند و از پارچه 100% پنبه ای فوق العاده قابل تنفس ساخته شده اند.

حوله های پارچه ای جاذب و بادوام هستند و برای کسانی که از گذراندن وقت در سونا یا اتاق بخار لذت می برند، انتخاب خوبی هستند.

حوله های تری نخی اغلب به عنوان لباس بیرونی در سونا پوشیده می شوند.

حوله پشمی نوعی روپوش است که از پشم تهیه می شود. معمولاً سنگین‌تر و گرم‌تر از سایر انواع روپوش‌ها است و برای هوای سردتر ایده‌آل است.

پشم همچنین یک ماده طبیعی است که تنفس بالایی دارد، به این معنی که شما را حتی در صورت خیس بودن راحت نگه می‌دارد. حوله های پشمی اغلب با آستر مخملی ساخته می شوند که آنها را بسیار نرم و دلپذیر می کند.