خرمای دشتستان بوشهر همه ی ویتامین های مورد نیاز بدن را دارا می باشد

خرمای دشتستان بوشهر به طرز وحشتناکی خوشمزه و برای سلامتی ما بسیار مفید است صدها فواید میوه خرما برای سلامتی آن را در بین سایر میوه ها منحصر به فرد کرده است.

خرما، لذیذ شیرین منبع خوبی از ویتامین ها، مواد معدنی و جایگزین مصنوعی برای شکر تصفیه شده و شیرین کننده ها است بیایید مزایای سلامتی خرما را بررسی کنیم.

فواید سلامتی میوه خرما از مواد مغذی مانند کالری، کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، بهبود عملکرد مغز و کمک به بارداری ناشی می شود.

خرما به دلیل خشک بودن و کالری بالاتری که یک میوه تازه می تواند داشته باشد دارای خواص غذایی عالی است محتوای کالری خرما مشابه سایر میوه های خشک مانند کشمش و انجیر است.

خرما

مصرف خرما سرشار از کربوهیدرات و پروتئین است به غیر از کالری، خرما علاوه بر مقدار قابل توجهی فیبر حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است.

علاوه بر این، خرما سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند به فواید بسیاری برای سلامتی کمک کند.

خرما با وجود اینکه بسیار شیرین است، اما بسیار کم چربی و کاملاً عاری از کلسترول است بهترین غذای رژیمی برای سلامتی شما محسوب می شود.

پس از خوردن خرما، دستگاه گوارش شما بهبود می یابد و به طور موثر کار می کند اگر با دستگاه گوارش خود مشکلی دارید، خرما در عرض چند دقیقه مشکلات شما را حل می کند حاوی فیبر محلول است که در تنظیم هضم غذا و کمک به یبوست فوق العاده مفید است.

با خیساندن چند عدد خرما در آب و خوردن آن در وعده صبحانه، توانایی‌های طبیعی آن‌ها افزایش می‌یابد و دستگاه گوارش شما بهتر عمل می‌کند.

خرما می تواند به بهبود عملکرد مغز کمک کند خواص بالقوه تحریک مغز خرما به محتوای آنتی اکسیدان آن نسبت داده می شود که به کاهش التهاب از جمله فلاونوئیدها معروف است.

مجله بین‌المللی علوم غذایی و تغذیه می‌گوید: جویدن چند خرما در هنگام خستگی، سطح انرژی شما را بلافاصله بالا می‌برد.