خوردن لوبیا قرمز اتیوپی ذهن شما را خلاق می کند

لوبیا قرمز اتیوپی آماده سازی ساده و سالم است به طور خاص، آنها یک راه عالی برای بارگیری فیبر و پروتئین گیاهی هستند.

در حالی که لوبیا فواید زیادی برای سلامتی دارد ممکن است برای برخی افراد مشکلاتی ایجاد کند این مقاله هر آنچه را که باید در مورد لوبیا بدانید به شما می گوید.

در گسترده‌ترین مفهوم، لوبیاها دانه‌های گیاهان حبوبات هستند به استثنای عدس، لوپین، بادام زمینی و برخی دیگر از انواع حبوبات.

لوبیا هزاران سال است که کشت می شود. امروزه، آنها یک منبع غذایی مهم در سراسر جهان هستند لوبیا سیاه، کلیوی، دریایی، فاوا و لوبیا چیتی در ایالات متحده رایج است.

پروفایل های تغذیه ای از یک لوبیا به لوبیا دیگر متفاوت است. با این حال، به عنوان مثال، 1 فنجان (171 گرم) لوبیا چیتی آب پز ارائه می دهد.

لوبیا

لوبیا همچنین حاوی مقادیر مناسبی روی، مس، منگنز، سلنیوم و ویتامین های B1، B6، E و K است لوبیا چیتی با تنها 245 کالری در هر فنجان (171 گرم)، یکی از مغذی ترین غذاهای موجود در جهان است.

بسیاری از انواع دیگر به همان اندازه چشمگیر هستند لوبیا به دلیل داشتن پروتئین بالا در بین غذاهای گیاهی منحصر به فرد است به همین دلیل، آنها یک منبع پروتئین مهم برای گیاهخواران در نظر گرفته می شوند.

لوبیاها ممکن است یکی از مفیدترین غذاهای کاهش وزن باشند که می توانید بخورید آنها هم پروتئین و هم فیبر بالایی دارند اما کالری کمی دارند پروتئین و فیبر دو مورد از مهمترین مواد مغذی برای کاهش وزن هستند.

یک مطالعه نشان داد که افرادی که از یک رژیم غذایی پر فیبر از جمله لوبیا استفاده می کردند، گرسنگی کمتری داشتند آنها همچنین 3 پوند (1.4 کیلوگرم) را در 4 هفته از دست دادند.

مطالعه دیگری مصرف لوبیا را با بهبود تغذیه، کاهش وزن بدن و کاهش چربی شکم مرتبط دانست بیماری قلبی عامل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است.

خوردن لوبیا و سایر حبوبات به طور منظم ممکن است به کاهش خطر کمک کند بررسی 26 مطالعه نشان داد که رژیم غذایی غنی از لوبیا و سایر حبوبات می تواند به میزان قابل توجهی کلسترول LDL (بد) را کاهش دهد، که یک عامل خطر مهم برای بیماری قلبی است.

خوردن لوبیا همچنین ممکن است منجر به بهبود سایر عوامل خطر بیماری قلبی شود این غذا با سطوح کلسترول خوب HDL و کاهش فشار خون و التهاب مرتبط است.