دستگاه فشار خون medisana در شناسایی بیماران کرونایی کاربرد دارد

یک مطالعه اخیر نشان داده است که فشارسنج آنروئیدی مانند دستگاه فشار خون medisana قرائت دقیقی را ارائه می دهد. دستگاه های خودکار توانایی اندازه گیری فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را دارند.

در واقع، دقت دیاستولیک به ویژه تا 98.7٪ از طریق دستگاه آنروئید بهبود می یابد. در حالی که دستگاه دیجیتال دارای 67.7 درصد است.

دو نوع اندازه گیری فشار خون وجود دارد. اینها فشار خون سیستولیک و فشار خون دیاستولیک هستند.

قرائت سیستولیک به فشار داخل شریان ها در زمانی که قلب ما در حال پمپاژ است اشاره دارد. در حالی که فشار دیاستولیک فشار داخل شریان‌های ماست در حالی که قلب ما بین ضربان‌ها استراحت می‌کند.

تاریخ مدرن فشار خون بالا با درک سیستم قلبی عروقی شروع می شود. این بر اساس کار پزشک ویلیام هاروی در طول 1578-1657 بود.

او در کتاب معروف خود گردش خون را شرح داده است. همچنین استیون هیلز روحانی انگلیسی اولین اندازه گیری فشار خون را در سال 1733 انجام داده است.

هنگامی که توسط یک متخصص آموزش دیده اندازه گیری شود، ابزار دستی نتایج دقیقی را تولید می کند.

در حال حاضر، مانیتورهای دیجیتال BP خانگی بسیار دقیق هستند، اما با این وجود، این مانیتورها دارای محدودیت‌هایی هستند.

بعد از دورهای زیادی تحقیق و آزمایش، Beurer BM55 بهترین دستگاه برای مانیتور BP است. اما همچنان A&D UA-767F را به عنوان یک گزینه خوب توصیه کنید.

اکنون پزشکان Omron Evolv را برای افرادی که خواهان فشار سنج هوشمند هستند پیشنهاد می کنند. این دستگاه ممکن است از طریق بلوتوث با یک برنامه همگام شود.

پبرای اندازه گیری فشار خون مفید است. همچنین به عنوان فشارسنج، فشارسنج یا حتی به عنوان فشارسنج معروف است. این دستگاه می تواند با اندازه گیری نیروی قلب برای حرکت خون، فشار خون را تعیین کند.

این کلمه فشارسنج از چند کلمه یونانی جمع آوری شده است.