ساعت سامسونگ gear s3 مجهز به سیستم ضبط صدا

در سال 2002 اولین ساعت سامسونگ gear s3 با دوربین داخلی معرفی شد. این دوربین مچی Casio بود که می‌تواند عکس‌هایی با وضوح ۱۲۰ در ۱۲۰ پیکسل در مقیاس خاکستری بگیرد.

ساعت E-Ink Seiko که در سال 2005 عرضه شد، نقطه عطف دیگری برای ساعت های دیجیتال است. این اولین ساعتی است که از نمایشگر e-ink استفاده می کند.

پنج سال بعد، یک مدل جدید و بهبود یافته با نمایشگر جوهر الکترونیکی ماتریس فعال عرضه شد. این باعث شفافیت بهتر شد و چهار سایه خاکستری اضافه کرد.

بسیاری از مردم فکر می کردند که ساعت های دیجیتال در حال منسوخ شدن هستند. زیرا آنها همیشه می توانند زمان را با گوشی های هوشمند خود بررسی کنند.

با این حال، غول فناوری کوپرتینویی اپل با انتشار اپل واچ سری 1 اشتباه آنها را ثابت کرد. این ساعت با موفقیت مد و عملکرد را ادغام کرد.

این قابلیت همگام سازی ساعت با دستگاه iOS برای ارسال پیام، نمایش اطلاعات تماس، نظارت بر آمار سلامت و موارد دیگر را داشت.

ساعت

از آن زمان، ساعت‌های مچی دیجیتال محبوبیت بیشتری در بین مصرف‌کنندگان پیدا کردند.

بسیاری از علاقه مندان به ساعت موافق هستند که هیچ چیز مانند ساعت های ساخت سوئیس کار نمی کند.

شما واقعا نمی توانید در مورد تاریخچه ساعت ها بدون دست زدن به ساعت های سوئیسی صحبت کنید.

هنر ساعت سازی حتی تا قرن چهاردهم در سوئیس وجود نداشت. زمانی بود که پناهندگان هوگنو در ژنو دکانی راه انداخته بودند که همه چیز شروع شد.

سوابق نشان می دهد که تا سال 1554 ساعت سازانی در ژنو کار می کردند. در سال 1601 اولین صنف ساعت سازی در ژنو تأسیس شد.

در این مرحله، ساعت‌سازان ژنو برای ساخت ساعت‌های باکیفیت شهرت پیدا کرده‌اند. در طول قرن نوزدهم، صنعت ساعت سازی سوئیس به طور قابل توجهی رشد کرد.

تا سال 1850، سوئیسی ها بیش از دو میلیون ساعت در سال تولید می کردند. انگلستان، رقیب اصلی این کشور، تنها می تواند سالانه 200000 ساعت را مدیریت کند.