صادرات سیب گلاب در بازار تهران به کشورهای خارجی ممنوع شد

فیبر موجود در سیب گلاب در بازار تهران می تواند به فرد کمک کند برای مدت طولانی تری احساس اعتماد کامل داشته باشد و احتمال پرخوری را کاهش دهد این ممکن است به افراد کمک کند وزن خود را مدیریت کنند.

مصرف غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ممکن است به جلوگیری از استرس اکسیداتیو که باعث آسیب سلولی می شود که ممکن است منجر به ایجاد برخی سرطان ها شود، کمک کند سیب منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها است.

یک مطالعه در سال 2020 نشان داد که فیبر غذایی موجود در میوه ها و سبزیجات از کاهش وزن در زنان حمایت می کند مصرف میوه ها و سبزیجات می تواند میزان غذا خوردن را کاهش دهد و کالری کمتری را در عین حال سیرکننده به بدن برساند.

سیب

یک مطالعه در سال 2022 همچنین نشان داد که سیب های کامل فوجی پتانسیل کاهش سطح چربی سلولی در سلول های 3T3-L1 را دارند، به این معنی که ممکن است اثرات ضد چاقی داشته باشند.

ترجیحات متفاوت است اما بسیاری از مردم سیب تارت و تند را برای تهیه سس سیب یا پای سیب ترجیح می دهند برای جلوگیری از افزودن شکر سعی کنید سیب‌های تارت را با سیب‌های شیرین در آشپزی ترکیب کنید یا برای مقابله با تندی، ادویه اضافه کنید.

خوردن سیب در اکثر افراد بعید است که عوارض جانبی جدی ایجاد کند اما برخی ممکن است نیاز به مراقبت داشته باشند بخش های زیر برخی از خطرات بالقوه خوردن سیب را فهرست می کند.

برخی از افراد ممکن است پس از خوردن سیب واکنش آلرژیک داشته باشند هر کسی که دچار کهیر، تورم یا مشکل در تنفس است باید فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشد.

در گذشته، این باور عمومی وجود داشت که خوردن یک سیب می تواند به از بین بردن پلاک از روی دندان کمک کند با این حال، مطالعات شواهد قوی در این مورد پیدا نکرده اند مسواک زدن منظم دندان ها این تاثیر را بیشتر می کند.

علاوه بر این، محتوای اسیدی سیب ممکن است به ایجاد پلاک کمک کند به افراد توصیه می شود بعد از خوردن سیب دهان خود را با آب بشویند یا دندان های خود را مسواک بزنند.