لوازم آشپزخانه عروس که موجب کشف راز قتل خانوادگی شد

این سوال که چند بار واقعاً نیاز به تمیز کردن لوازم آشپزخانه عروس دارید موضوع بحث بی پایانی است مثلاً باید هر هفته مایکروویو خود را پاک کنید یا دو بار در ماه این کار را انجام می دهید؟

و در مورد توستر، یخچال، دفع زباله، دستگاه قهوه ساز و موارد دیگر چطور؟ سارا سان آنگلو، نظافتچی حرفه ای و موسس سایت نظافت منزل ConfessionsOfACleaningLady.com می گوید در واقعیت، هیچ جدول زمانی مشخصی برای تمیز کردن لوازم آشپزخانه وجود ندارد.

او می گوید: «این همه به دفعات استفاده و تعداد افراد خانواده شما بستگی دارد، به خصوص کودکانی که از این وسایل استفاده می کنند.

اگر تنها زندگی می کنید، ممکن است مجبور نباشید یخچال خود را به اندازه یک خانواده که سه کودک ساندویچ کره بادام زمینی و ژله درست می کنند و یک ژله بدون درب داخل کشوی محصولات می ریزند، تمیز کنید.

لوازم

مالون می گوید که مردم قهوه سازهای خود را آنطور که باید تمیز نمی کنند این می‌تواند منجر به رشد باکتری‌ها و چند فنجان قهوه ناخوشایند شود آخرین چیزی که می‌خواهید وقتی صبح‌ها بداخلاق هستید.

دستگاه را با شستن سبدها، فیلترها، و قفسه ها در آب گرم و صابون روزانه چه با دست یا در ماشین ظرفشویی نگهداری کنید.

اگر Keurig دارید، می توانید کمی بیشتر صبر کنید تا آن را تمیز کنید، اما باید سعی کنید هر هفته اجزای قابل جابجایی را با آب گرم و صابون بشویید.

برای تمیز کردن عمیق تر که تجمع مواد معدنی و باقی مانده قهوه را از بین می برد، San Anglo توصیه می کند هر سه ماه یک بار سرکه سفید را در قهوه ساز بمالید.

به گفته مالون، خرده نان های باقی مانده و چربی موجود در توستر شما می تواند باعث آتش سوزی شود.

او می‌گوید: «برای جلوگیری از آن، مطمئن شوید که درهای تله را باز می‌کنم و پس از هر بار استفاده، همه خرده‌های لق را جدا می‌کنم این کار باعث می شود که لوازم آشپزخانه شما به خوبی کار کنند، چه فر توستر را ترجیح دهید یا توستر برش.

San Anglo می گوید که اگر هر روز آشپزی می کنید، باید روزانه اجاق گاز خود را پاک کنید. همچنین، اگر اجاق گاز با مشعل هایی دارید که به برق متصل می شوند، مشعل ها و درپوش ها را بردارید و بالای اجاق گاز را باز کنید تا حداقل هفته ای یک بار زیر آن را تمیز کنید.