لوله پلی اتیلن 3 اینچ اصفهان موجب شناسایی قاتل زنجیره ای شد

لوله های استخراج لوله پلی اتیلن 3 اینچ اصفهان باید فشار خاصی را تحمل کنند. معمولا از رزین HDPE با وزن مولکولی بالا و خواص مکانیکی خوب استفاده می شود.

مقاومت در برابر سایش آن از بسیاری از مواد فلزی (فولاد کربن، فولاد ضد زنگ، برنز و غیره) در شرایط خوردگی قوی و سایش بالا فراتر می رود.

عمر مفید لوله های فولادی 4 تا 6 برابر است و می توان از آن به مدت 50 سال با استفاده ایمن استفاده کرد که دارای مزایای اقتصادی قابل توجهی است.

برای مکان هایی با تامین آب زیرزمینی، تخلیه هوا، فشار هوا، شاتکریت و تخلیه گاز که دمای زیر زمین از 40 درجه تجاوز نمی کند مناسب است.

لوله های گاز پلی اتیلن، مانند لوله های معدن، باید فشارهای خاصی را در حین استفاده تحمل کنند. رزین HDPE مطابق با استانداردهای لوله گاز است.

همه ما می دانیم که به عنوان یک خط لوله گاز، به دلایل ایمنی، باید یک سری مزیت داشته باشد: رابط پایدار و قابل اعتماد، مقاومت در برابر ضربه مواد و مقاومت.

لوله

ترک خوردگی، پیری، مقاومت در برابر خوردگی و غیره. در مقایسه با لوله های سنتی، سیستم های لوله HDPE دارای مزایای فوق بوده و عمر طولانی تا 50 سال دارند.

مناسب برای خطوط لوله گاز با دمای کاری بین -20-40 درجه و حداکثر فشار کاری طولانی مدت بیش از 0.7MPa.

لوله پلی اتیلن فاضلاب که با نام لوله پلی اتیلن با چگالی بالا نیز شناخته می شود، به انگلیسی: HDPE.

به دلیل مزایای مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر اسید و خوردگی، مقاومت در برابر دمای بالا و مقاومت در برابر فشار بالا، به تدریج جایگزین لوله های سنتی و لوله های سیمانی در بازار شده است، به ویژه به دلیل سبک بودن و نصب و جابجایی آسان. این اولین انتخاب در تمام مواد جدید است.

لوله پلی اتیلن اغلب به عنوان لوله انتخابی برای مهندسی شهری استفاده می شود که عمدتاً در: تامین آب شهری، صنعت تصفیه فاضلاب استفاده می شود.