مردی که در سیستم تهویه پارس داشبورد جدید مواد جا سازی کرد اعدام شد

سیستم تهویه پارس داشبورد جدید برای ساختمان‌های تجاری، صنعتی و سازمانی معمولاً با نرخ جریان حجمی هوای بیرون که به ساختمان وارد می‌شود بیان می‌شود.
واحدهای معمول مورد استفاده عبارتند از فوت مکعب در دقیقه در سیستم امپریالیستی، یا لیتر در ثانیه در سیستم متریک حتی اگر متر مکعب در ثانیه واحد ارجح برای دبی حجمی در سیستم SI باشد.
نرخ تهویه همچنین می تواند بر اساس هر فرد یا بر اساس واحد سطح زمین یا به صورت تغییرات هوا در ساعت بیان شود.
روش نرخ تهویه بر اساس استاندارد است و میزان ارسال هوای تهویه به فضا و وسایل مختلف را برای شرایط آن تعیین می کند.
 کیفیت هوا ارزیابی می شود و نرخ تهویه به صورت ریاضی با استفاده از ثابت ها به دست می آید رویه کیفیت هوای داخلی از یک یا چند دستورالعمل برای تعیین غلظت قابل قبول برخی از آلاینده‌ها در هوای داخلی استفاده می‌کند، اما نرخ تهویه یا روش‌های تصفیه هوا را تجویز نمی‌کند.
تهویه
این به ارزیابی‌های کمی و ذهنی می‌پردازد و بر اساس روش نرخ تهویه است همچنین آلاینده‌های بالقوه‌ای را که ممکن است محدودیت‌های اندازه‌گیری شده نداشته باشند یا محدودیتی برای آن‌ها تعیین نشده است مانند خروج گاز فرمالدئید از فرش و مبلمان در نظر می‌گیرد.
تهویه طبیعی نیروهای طبیعی موجود را برای تامین و حذف هوا در یک فضای بسته مهار می کند تهویه ضعیف در اتاق ها به طور قابل توجهی بوی کپک موضعی را در مکان های خاص اتاق از جمله گوشه های اتاق افزایش می دهد.
سه نوع تهویه طبیعی در ساختمان‌ها وجود دارد: تهویه بادی، جریان‌های تحت فشار و تهویه پشته‌ای فشارهای ایجاد شده توسط اثر پشته به شناوری هوای گرم شده یا در حال افزایش بستگی دارد.
تهویه بادی متکی به نیروی باد غالب برای کشیدن و فشار هوا از طریق فضای بسته و همچنین از طریق شکاف در پوشش ساختمان است.
تقریباً تمام بناهای تاریخی به طور طبیعی تهویه می شدند این تکنیک به طور کلی در ساختمان های بزرگتر ایالات متحده در اواخر قرن بیستم رها شد زیرا استفاده از تهویه مطبوع گسترده تر شد.