ورق کارتن پلاست مشهد موجب شکستن پای پیرزن نود ساله شد

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که ورق کارتن پلاست مشهد شما برای سال‌ ها استفاده روشن و جدید به نظر می‌رسند، نکاتی وجود دارد که باید برای حفظ بهترین وضعیت تابلوی خود رعایت کنید.

آن را پاک کنید: اگر قصد دارید تابلوی خود را مجدداً در فضای باز استفاده کنید یا گاهی اوقات از آن در بیرون استفاده کنید، باید مطمئن شوید که هر چند وقت یکبار آن را پاک کنید.

شما به هیچ نوع پاک کننده خاصی نیاز ندارید، فقط کمی صابون، مقداری آب، و شستشوی سبک این کار را انجام می دهد.

همچنین می توانید از محلول سرکه و آب برای از بین بردن میکروب ها یا باکتری هایی که ممکن است به نشانه شما چسبیده اند استفاده کنید. .

ذخیره سازی مناسب: اگر از تابلوی کروپلاست خود به صورت فصلی یا گهگاهی استفاده می کنید، زمانی که از آن استفاده نمی کنید چگونه باید آن را ذخیره کنید؟

کارتن

بهترین روشی که می توانید علامت خود را ذخیره کنید این است که آن را در جایی امن نگه دارید که در زیر یا بین چیزی له نشود.

به خاطر داشته باشید که این تابلو بادوام است و در برابر ضربه بسیار انعطاف پذیر است، اما فشار بیش از حد برای مدت زمان طولانی همچنان می تواند علامت شما را خم یا مچاله کند.

اگر بتوانید آن را صاف بخوابانید یا کنار دیوار بایستید، عالی است. اگر می‌توانید تابلوی خود را تقریباً در دمای اتاق نگهداری کنید.

این برای طولانی‌ ترین ظاهر جدید بودن تابلو ایده‌آل است، اما برای نگهداری آن در انبار، سوله یا گاراژی که تغییرات دما را تجربه می‌کند، مشکلی ندارید.

این فقط یک نشانه دیگر برای حفظ ظاهر بهتر علامت شما برای مدت طولانی تری است.

از تا زدن بپرهیزید: اگر تابلوی شما برای تا شدن طراحی نشده است، آن را تا نکنید یا تا شده نگه ندارید. تا شدن می تواند باعث شود نشانه شما سریعتر فرسوده شود و شکل صاف خود را از دست بدهد.