پیرزنی با پوشیدن حوله تن پوشhobby چهل سال جوان تر شد

با این حال، دانستن تفاوت بین حوله تن پوش hobby با اندازه ها و کاربردهای مختلف کمک می کند این راهنما را دنبال کنید تا متوسط اندازه، استفاده و جنس هر حوله را درک کنید تا به شما کمک کند بهترین استفاده را از حوله های حمام خود ببرید و به درستی از آنها مراقبت کنید.

کوچکترین عضو خانواده حوله تن پوش به طور متوسط 30×30 سانتی متر، پارچه صورت است اگر نام آن را نشان نداده است، این یکی برای کمک به شستن صورت در نظر گرفته شده است، اما می تواند برای شستن بدن زیر دوش نیز استفاده شود.

اینها همچنین برای خشک کردن صورتتان بعد از شستن برای جلوگیری از پخش هر گونه باکتری از حوله های دیگر مفید هستند.

به ویژه به عنوان حوله تن پوش طبقه بندی نمی شود، اما تشک حمام تقریباً 50 در 80 سانتی متر است این به جذب هر گونه آب در هنگام بیرون آمدن از حمام کمک می کند و بنابراین از سر خوردن روی کاشی های مرطوب جلوگیری می کند.

حوله

برای تشک حمام، بهترین ماده برای انتخاب 100٪ پنبه است، زیرا پنبه بسیار جذب می شود و سریع خشک می شود.

در یک ستحوله تن پوش، حوله دستی معمولاً 50 در 90 سانتی متر است حوله های نخی یکی از ضروری ترین لوازم این بسته هستند.

آن‌ها همان چیزی هستند که نزدیک سینک آویزان می‌کنید تا بعد از شستن دست‌هایتان خشک شوند و اغلب پس از مسواک زدن، باقی‌مانده خمیردندان را پاک کنید.

اندازه حوله تن پوش بزرگ تقریباً 70 در 125 سانتی متر است اینها مواردی هستند که هنگام خشک کردن خود بعد از حمام یا دوش گرفتن به حوله بروید.

می‌توانید در اینجا با مواد بازی کنید، از الیاف مصنوعی گرفته تا پنبه‌های مجلل بسته به اینکه حوله‌هایتان چقدر نرم هستند.

آخرین مورد در لیست حوله تن پوش ملحفه های حمام هستند 100 در 150 سانتی متر اینها عمدتاً از نظر اندازه با حوله های حمام متفاوت هستند، زیرا ملحفه حمام پسر عموی بزرگتر حوله حمام است.

ملحفه‌های حمام بعد از دوش گرفتن یا حمام نیز استفاده می‌شوند، اما می‌توانند گرما و جذب بیشتری را ارائه دهند زیرا به دلیل اندازه‌شان می‌توانند بیشتر دور شما بپیچند.